CEO Lab

Geplaatst op 12 oktober, 2018

Het doel van CEO Lab was direct duidelijk: de aandacht was terug met FeedbackRadar. Nu moest het nog terugkomen in de website en het design. Met deze vertaalslag is Outhands aan de gang gegaan. Outhands heeft hierbij een website gecreëerd met verhalen, video en content die alle vragen wegneemt.

CEO Lab

CEO Lab staat voor ‘Customer Experience Optimisation, loyalty and behaviour’ en is opgericht door Anja Bekink, Esther Reenders en Michael Aal. Samen hebben zij FeedbackRadar bedacht en ontwikkeld omdat ze zelf hebben ervaren hoe gastvrijheid, of de afwezigheid hiervan, invloed heeft op iemands persoonlijke beleving. En zo moest ook de nieuwe website worden.  Een persoonlijke beleving met een flinke dosis gastvrijheid. Een plek waar patiënten en zorgverleners (online) samenkomen en een gevoel van gebondenheid kunnen creëren en antwoord geeft op al hun vragen.

Doel nieuwe website

Kortom, de kracht van aandacht. Vier op zichzelf staande woorden, maar die samen in één zin zoveel waarde creëren. “De kracht van aandacht” wil namelijk nog wel eens wegslippen in de huidige, medische wereld door tijd- en geldgebrek. Het doel van CEO Lab was dan ook direct duidelijk: de aandacht is terug met FeedbackRadar, nu moet het nog terugkomen in de website en het design. Met deze vertaalslag is Outhands aan de gang gegaan en heeft hierbij een website gecreëerd met verhalen, video en content die alle vragen wegneemt.

Websitedoelen op een rij

  • Responsive design
  • Video integratie
  • Platform voor verhalen
  • Geavanceerde formulier validatie