DSV verzorgd leven

Geplaatst op 25 juli, 2018

Een website voor een complexe organisatie met veel verschillende doelgroepen. De oude website voldeed hier niet aan en zodoende kwam DSV verzorgd leven bij Outhands terecht. Nu hebben ze een prachtige website die aan alle eisen voldoet. Benieuwd? Lees dan snel verder.

Oude situatie

De website van DSV verzorgd leven was inmiddels flink verouderd en niet van deze tijd. De websitestructuur klopte niet en informatie was verouderd. Verder was de website niet geschikt voor ouderen die slechtziend zijn. Verder kwam de huisstijl maar deels terug op de oude website. De communicatieuitingen die wel up-to-date waren sloten niet meer aan op de website. De vraag van de opdrachtgever was om het gevoel van de organisatie terug te laten komen op de website. Een onderdeel wat zeker terug moest komen op de website: het moderne bloemetjespatroon.

Doel nieuwe website

Als eerste is er op de website gekeken naar de websitestructuur. Een organisatie zoals DSV verzorgd leven bevat veel informatie voor verschillende partijen. Al deze informatie moest op de website terugkomen en makkelijk vindbaar zijn. Nadat de websitestructuur helder was is er gekeken hoe de huisstijl terug kon komen op de website. Er is gekozen voor roze in het menu en roze in de footer. Op de achtergrond komt het bekende bloemetjesbehang terug. Ook komt de optie terug om met één klik op de knop alle tekst op de website te vergroten.

Websitedoelen op een rij

  • Direct solliciteren
  • Aanpassen tekstgrootte
  • Contactpagina voor 18 verschillende adressen
  • Mogelijkheid voor nieuwsarchief