Grand Hotel Huis ter Duin

Geplaatst op 26 februari, 2018

Voor Grand Hotel Huis ter Duin was de doelstelling direct duidelijk: alle outlets in hetzelfde content management systeem. De opdrachtgever had deze wens vanwege de verschillende websites die onder één hoofdwebsite vallen. Bekijk wat we nog meer hebben gedaan voor Huis ter Duin.

Speerpunt

De website van Huis ter Duin straalt luxe en herkenbaarheid uit. In de eerste plaats is het in één oogopslag duidelijk dat het gaat om een luxe hotel. Niet zomaar een luxe hotel, maar het bekende Grand hotel Huis ter Duin. Een belangrijk speerpunt op de website is bijvoorbeeld het direct kunnen boeken van een kamer. Dit kan direct op de homepage zonder ingewikkelde websitestructuur. Van elke kamer is er een overzicht met daarin foto’s, teksten en een call to action knop.

Doel nieuwe website

Een wens vanuit de klant was dat alle outlets in hetzelfde content management systeem staan. Op deze manier ontstaat er één platform voor het beheren van meerdere websites. Huis ter Duin heeft voor hun restaurants verschillende websites laten maken. Het gaat hierbij om de websites van: Restaurant La tour, Breakers Beach House en Brasserie La Terrasse.
Met de Banqueting dashboard is het voor klanten met een login mogelijk om verschillende opties te tonen op het gebied van zaalhuur etc. De klanten kunnen hierbij hun favorieten selecteren en uiteindelijk met een verzameling kaarten makkelijk een offerte aanvragen. Het gemak voor de klanten is bij Huis ter Duin belangrijk om de service te kunnen te bieden die van hen verwacht wordt.

Websitedoelen op een rij

  • Banqueting dashboard
  • Zelfde DNN CMS systeem
  • Direct boeken van een kamer
  • Geavanceerde formulier validatie