Irots

Geplaatst op 13 juli, 2018

Irots grootser neerzetten en als visitekaartje laten dienen bij verkoopgesprekken. Dat was het doel voor Outhands. Dit is goed gelukt met een prachtige website in de huisstijl van Irots. Fris, overzichtelijk en speels. Nieuwsgierig? Bekijk dan de website van Irots en laat je verrassen.

Probleem

In de oude situatie was Irots onderdeel van De Mol rioolservice. De website voldeed niet meer aan de moderne gemakken en designwensen van nu. De website oogde donker en had geen duidelijke call to action. Bovendien straalde de website niet uit wat Irots wilde uitstralen. Het jasje dat jarenlang goed aangesloten zat, begon langzaamaan wat losser te zitten. De laatste paar jaar zat het jasje niet alleen wat losser, maar begon het ook gaten te krijgen. Dit was een teken dat het tijd was voor iets compleet anders.

Doel nieuwe website

De opdracht voor Outhands was duidelijk: de nieuwe website moest het bedrijf grootser neerzetten en als visitekaartje dienen bij verkoopgesprekken. Een ander doel was het makkelijker maken om nieuwe content aan de website toe te voegen. Verder was de huisstijl erg belangrijk. De oude website van De Mol bevatte weliswaar de juiste kleuren, maar het totaalbeeld oogde donker en grauw. Het doel voor Outhands was: fris, overzichtelijk en speels. In één oogopslag weten wie zij zijn en welke diensten het levert.

Websitedoelen op een rij

  • Responsive design
  • Speels en uniek
  • Gebaseerd op de huisstijl
  • WordPress geïntegreerd