Conversie & Marketing

Is het doel behaald? Meten is weten en daarna verbeteren

Outhands verzorgt webdesign, vormgeving en applicatieontwikkeling. Webdesign is niet alleen onze expertise, het is onze passie. Samen met jou bespreken we tijdens een afspraak de mogelijkheden en wensen. Onze vormgevers vertalen dit vervolgens naar een ontwerp. Binnen dit ontwerp houden wij rekening met websitedoelen, doelgroep en weergave op verschillende apparaten zoals pc, laptop en smartphone.

SEO en SEA

Voor vindbaarheid op internet zijn er twee verschillende opties. Enerzijds via niet betaalde zoekresultaten (de natuurlijke zoekresultaten) en anderzijds via betaalde zoekresultaten. De beste zoekresultaten komen in stand door SEO, de snelste via SEA.  Voor het toepassen van SEO is er een zoekwoordenonderzoek nodig. Dit zoekwoordenonderzoek resulteert in een websitestructuur, die nodig is voor het maken van SEO teksten. Een klant kan ervoor kiezen om naast nieuwe websiteteksten ook te gaan bloggen. Dit helpt – met toepassing van de juiste onderwerpen – een bedrijf hoger in Google te krijgen. Het toepassen van SEO en bijhouden van de pagina’s kost veel tijd. Daar staat tegenover dat het voor betrouwbaarheid zorgt bij de klant.

Wanneer Google een organisatie zo snel mogelijk moet indexeren is het verstandig om gebruik te maken van Google Adwords. Op deze manier staat een bedrijf boven de natuurlijke zoekopdrachten. Deze manier is makkelijker en sneller, maar wel meer kostbaar dan SEO.  Wil je weten wat voor jouw organisatie de beste optie is? Neem dan contact op met de specialisten van Outhands voor een vrijblijvend gesprek.

Conversie optimalisatie

Conversie binnen de e-commerce is de omzetting van bezoek aan een website naar een bepaald conversiedoel.  Doorgaans uitgedrukt als een percentage van de sitebezoekers dat overgaat tot het conversiedoel. Om dit te bereiken zijn er verschillende manieren op de conversie te optimaliseren. Een bekende vorm van optimalisatie zijn de A/B-testen.

E-mailmarketing

Het mooie van e-mailmarketing is dat je in één keer een massa ontvangers kunt bereiken. Tegelijkertijd kun je je ieder individu in die massa persoonlijke en relevante content tonen. Door de content in je e-mail geheel af te stemmen op de ontvanger -van aanhef met naam tot producten waar hij in geïnteresseerd is-, zal deze eerder tot actie overgaan. Doe je dit ook nog eens op het juiste moment, dan versterk je het resultaat nog verder.

Contact

Meer weten over conversie en marketing? Twijfel niet en neem contact met ons op. Alleen meer informatie? Kom gerust eens langs voor een kopje koffie en wij voorzien je graag van meer informatie. Ons kantoor is gevestigd in Noordwijk, vlakbij Katwijk en Rijnsburg in de Duin- en Bollenstreek. Bellen kan natuurlijk ook naar 071 78 532 15 of stuur een e-mail naar info@outhands.nl en wij helpen je graag verder in het proces. Ten slotte: voor support kun je een e-mail sturen naar support@outhands.nl.