E-mailmarketing

Allereerst: e-mailmarketing is een vorm van direct marketing. Je zet het in voor meer traffic naar je website, het stimuleren van verkoop, laagdrempelige communicatie en het verhogen van klanttevredenheid.

Het mooie van e-mailmarketing is dat je in één keer een massa ontvangers kunt bereiken. Tegelijkertijd kun je je ieder individu in die massa persoonlijke en relevante content tonen. Door de content in je e-mail geheel af te stemmen op de ontvanger -van aanhef met naam tot producten waar hij in geïnteresseerd is-, zal deze eerder tot actie overgaan. Doe je dit ook nog eens op het juiste moment, dan versterk je het resultaat nog verder.

Voordelen e-mailmarketing

De diverse voordelen bij e-mail zijn:

  • Het is relatief goedkoop per ontvanger.
  • Er kan snel actie ondernomen worden met e-mail.
  • De resultaten zijn direct meetbaar.

E-mailmarketing is daardoor een zeer effectieve manier om verschillende (marketing)doelstellingen te behalen, zoals:

  • Meer verkeer naar je website te leiden.
  • Meer conversie te genereren.
  • Leads te verkrijgen.
  • De gegevens in je database uit te breiden.

Tegelijkertijd is e-mail ook een communicatiemiddel waarmee je werkt aan de zichtbaarheid en branding van je merk.

Contact

Ten slotte: Outhands heeft voor de volgende klanten een e-mail campagne gemaakt: Ronald Eekhof. Meer weten? Twijfel niet en neem contact met ons op. Alleen meer informatie? Kom gerust eens langs voor een kopje koffie en wij voorzien je graag van meer informatie. Ons kantoor is gevestigd in Noordwijk, vlakbij Katwijk en Rijnsburg in de Duin- en Bollenstreek. Bellen kan natuurlijk ook naar 071 78 532 15 of stuur een e-mail naar info@outhands.nl en wij helpen je graag verder in het proces. Voor support kun je een e-mail sturen naar support@outhands.nl.